Značka - výsledky vyhledávání

26 výsledků odpovídajících výrazu značka

Logotyp a jednotný vizuální styl i-kvetiny.cz

Pro firmu i-kvetiny.cz nabízející nejširší výběr květin, nejvyšší možnou kvalitu, skvělou cenu a rozvoz zdarma jsme vytvořili nový logotyp. Značka je koncipována jako internetová adresa používaná zároveň jako název firmy. Písmeno Ypsilon je ztvárněno do podoby květiny, která slouží i jako samostaný grafický prvek. Logotyp je možné používat samostatně nebo s doplňkovým textem. Součástí prací na logotypu je také vytvoření ...

Logotyp značky čistících prostředků Ekoran Jas

Pro společnost Ekoran Plus - českého výrobce drogerie a odmaštovacích prostředků pro průmysl, dopravu a domácnost jsme vytvořili logotyp značky čistících prostředků Ekoran Jas. Našim úkolem bylo především zatraktivnění vzhledu logotypu, zlepšení jeho cekové čitelnosti a přiblížení se koncovým zákazníkům, kteří byli až doposud společností přehlíženi. Nyní, když míří výrobky Ekoran Jas na pulty supermarketů, přišel čas na celkový redesign ...

Nový Logotyp společnosti Tabaknet - značka, jednotný vizuální styl, grafický manuál

Pro společnosti Tabaknet, dodavatele cigaretových automatů působícího v České republice, jsme vytvořili nový logotyp - značku. Logotyp se skládá z piktogramu znázorňujícího tabákový automat a z jednoduché a dobře čitelné typografie postavené na bezpatkovém písmu. Barevnost vychází ze vzhledu tabákových výrobků. Součástí prací na logotypu je také vytvoření originálního vizuálního stylu a jeho aplikace do grafického manuálu.

Logotyp a vizuální styl pro projekt Zumba Víkend

Pro projekt Zumba Víkend - třídenní víkendový pobyt ve čtyřhvězdičkovém hotelu Prosper v samotném centru Čeladné, během kterého si budete formovat postavu cvičením Zumby a zároveň relaxovat jsme zhotovili logotyp na míru. Logotyp je vytvořen v návaznosti fenoménu jménem Zumba. Zumba je dynamický zábavný fitness program, který v sobě spojuje prvky aerobního cvičení a základní kroky latinsko-amerických tanců, ...

Logotyp a grafický manuál Betochem

Pro společnost Betochem specializující se na průmyslové komíny všech typů, chladicí věže, nádrže, železobetonová sila a další průmyslové objekty jsme vytvořili nový logotyp. Součástí logotypu je jedinečná značka, která vychází z tvaru písmene b a průřezu komína - hlavní činnosti společnosti. Tvar značky je základním stavebním prvkem nového vizuálního stylu. Součástí prací je také vytvoření základního grafického manuálu s definicí vizuálního ...

Logotyp a grafický manuál Smart Trading Company

Pro mladou a dynamicky se rozvíjející společnost Smart Trading Company jsme vytvořili novou značku - logotyp. Našim úkolem bylo vytvořit typografickou značku, která bude jednoduchá a dobře zapamatovatelná i v porovnání se světovou konkurencí, protože převážná část produkce společnosti Smart trading Company putuje do zahraničí. Součástí logotypu je červená tečka znázorňující práci s laserovými stroji. Tento prvek je také zajímavě ...

Vytvoření logotypu a grafického manuálu nově vznikající společnosti Torisort Group

Pro nově vzníklou společnost Torisort Group působící v oblasti zpracování a výroby EPDM profilů, plastů, nerezi, hliníku a ostatních materiálů používaných ve stavebnictví jsme vytvoříli logotyp a grafický manuál. Našim úkolem bylo vytvořit logotyp mladé, seriózní a dynamicky se rozvíjející firmy, jejíž cílem je poskytovat všem zákazníkům kvalitní služby a produkty s možností dosažení značných finančních úspor. Součástí grafického manuálu ...

Logo, tvorba logotypu - značky

Logotyp je z hlediska grafického designu základním stavebním prvkem, kterým se firma prezentuje. Logo nebo značka firmy by mělo být výstižné, jednoduše zapamatovatelné a rozeznatelné, dobře reprodukovatelné (logo působí stejně ve zmenšené formě například na vizitce a stejně na billboardu). Logo by mělo být také funkční jak v černobílé verzi stejně tak i v barevné nebo negativní verzi. Proto je ...

Corporate Identity Design (CID) – jednotný vizuální styl, firemní identita

Jednotný vizuální styl je způsobem komunikace společnosti s veřejností, obchodními partnery a pracovníky uvnitř organizace. Podoba jednotného vizuálního stylu (Corporate Identity) vychází z vystupování a chování společnosti navenek a spoluvytváří její jedinečnou identitu. Dobrý jednotný vizuální styl pak vhodně doplňuje a podporuje image společnosti a demonstruje její serióznost a stabilitu, zvyšuje obecné povědomí o firmě a vyvolává u veřejnosti a obchodních ...

Logotyp a grafický manuál Aliacem

Pro společnost Aliacem Přerov nabízející služby v oblasti strojírenské výstavby, projektování technologických celků, elektro a automatizace jsme zhotovili logotyp a grafický manuál. Našim úkolem bylo vytvořit logotyp důvěryhodné a profesionální společnosti, která buduje své podnikání na pevných základech poctivé práce. Aliacem staví na zkušeném týmu profesionálů, kteří zajišťují stálý vývoj služeb. Kromě dovedností disponují vysokou flexibilitou a svoje znalosti neustále ...


Více referencí
 

 

 

Rychlý kontakt

 

Reklamní energy drinky za skvělé ceny!!!

12.02.2018 | Reklamní energy drink je originální a neotřelý dárek pro mnoho příležitostí.
 

Reklamní trička s grafickým motivem na míru

03.11.2017 | Pro společnost Ostravské vodárny a kanalizace a. s. jsme zhotovili reklamní trička ke Dni vody. Grafický návrh triček je zhotoven na míru na základě sloganu "Žijeme vodou".
 

Vydali jsme knihu autorských fotografií Martina Straky

14.06.2017 | Rádi bychom Vás upozornili na jedinečnou knihu fotografií Martina Straky s názvem "Když fotoreportér musí", která vznikla ve spolupráci s našim grafickým studiem a společností Walk Velding CZ.
 

Internetové stránky
GS Caltex Czech

31.12.2016 | Spustili jsme nového internetové stránky společnosti GS CALTEX CZECH. Stránky jsou postavené na redakčním systému pro kompletní správu obsahu stránek.
 
 
Další novinky