Zásadní chybou při tvorbě velkoplošné reklamy je množství komunikovaných informací nebo špatné zacílení dané reklamy. Pokud kolem billboardu projíždí zákazník 50ti kilometrovou rychlostí, tak je schopen zachytit jen omezené množství informací (logo, slogan, fotku výrobku, www stránky) a ostatní jednoduše nevidí. Proto je potřeba při tvorbě velkoplošné reklamy klást důraz na jednoduché a dobře zapamatovatelné sdělení navazující na vizuální styl dané firmy či produktu.
Další velmi častou chybou při tvorbě velkoplošné reklamy bývá snaha zaujmout pomocí krásné dívky. Pánská populace se za těmito billboardy sice vždy ráda otočí, ale když se jich pak zeptáte na jaký produkt nebo službu byl ten billboard s tou nádhernou polonahou slečnou, tak Vám ve většině případů nebudou schopni odpovědět. Proto je dobře se těchto základních chyb při tvorbě velkoplošné reklamy vyvarovat.