Billboardy, bannery, velkoplošná reklama - čeho se vyvarovat

Zásadní chybou při tvorbě velkoplošné reklamy je množství komunikovaných informací nebo špatné zacílení dané reklamy. Pokud kolem billboardu projíždí zákazník 50ti kilometrovou rychlostí, tak je schopen zachytit jen omezené množství informací (logo, slogan, fotku výrobku, www stránky) a ostatní jednoduše nevidí. Proto je potřeba při tvorbě velkoplošné reklamy klást důraz na jednoduché a dobře zapamatovatelné sdělení navazující na vizuální styl dané firmy či produktu.

Další velmi častou chybou při tvorbě velkoplošné reklamy bývá snaha zaujmout pomocí krásné dívky. Pánská populace se za těmito billboardy sice vždy ráda otočí, ale když se jich pak zeptáte na jaký produkt nebo službu byl ten billboard s tou nádhernou polonahou slečnou, tak Vám ve většině případů nebudou schopni odpovědět. Proto je dobře se těchto základních chyb při tvorbě velkoplošné reklamy vyvarovat.

 

Více referencí
 

 

 

Rychlý kontakt

 

Reklamní energy drinky za skvělé ceny!!!

12.02.2018 | Reklamní energy drink je originální a neotřelý dárek pro mnoho příležitostí.
 

Reklamní trička s grafickým motivem na míru

03.11.2017 | Pro společnost Ostravské vodárny a kanalizace a. s. jsme zhotovili reklamní trička ke Dni vody. Grafický návrh triček je zhotoven na míru na základě sloganu "Žijeme vodou".
 

Vydali jsme knihu autorských fotografií Martina Straky

14.06.2017 | Rádi bychom Vás upozornili na jedinečnou knihu fotografií Martina Straky s názvem "Když fotoreportér musí", která vznikla ve spolupráci s našim grafickým studiem a společností Walk Velding CZ.
 

Internetové stránky
GS Caltex Czech

31.12.2016 | Spustili jsme nového internetové stránky společnosti GS CALTEX CZECH. Stránky jsou postavené na redakčním systému pro kompletní správu obsahu stránek.
 
 
Další novinky