Corporate Identity Design (CID) – jednotný vizuální styl, firemní identita

Jednotný vizuální styl je způsobem komunikace společnosti s veřejností, obchodními partnery a pracovníky uvnitř organizace. Podoba jednotného vizuálního stylu (Corporate Identity) vychází z vystupování a chování společnosti navenek a spoluvytváří její jedinečnou identitu.

Dobrý jednotný vizuální styl pak vhodně doplňuje a podporuje image společnosti a demonstruje její serióznost a stabilitu, zvyšuje obecné povědomí o firmě a vyvolává u veřejnosti a obchodních partnerů pocit důvěryhodnosti. Naopak firemní image, která je zmatená, nepořádná a roztříštěná může firmu navenek poškodit. Zjednodušeně řečeno – jednotný vizuální styl je souhrn pocitů veřejnosti ve vztahu k dané organizaci nebo firmě. Image a pocity se tvoří pomocí smyslů. Zrak, čich, chuť, sluch nebo hmat vyvolávají pocity vzniklé v důsledku používání produktů, péče o zákazníka, firemního prostředí nebo vystupování zaměstnanců.

Jednotný vizuální styl – Corporate Identity zahrnuje celou škálu pocitů od vizuálních vjemů (firemní logo, hlavičkový papír, vizitka, leták, katalog, výroční zpráva, vzhled obchodu nebo sídla firmy) až po finální dojem z daného výrobku nebo služby. Firemní image je výsledkem všeho, co společnost dělá anebo i nedělá.

Základními prvky jednotného vizuálního stylu společnosti by měla být hlavně grafická podoba značky, jednotný typ písma, barevnost a doplňkové prvky vizuálního stylu. Jejich podobu a užití kodifikuje grafický manuál.

Pro více informací nebo cenovou kalkulaci nás neváhejte kontaktovat.
 

Více referencí
 

 

 

Rychlý kontakt

 

Reklamní energy drinky za skvělé ceny!!!

12.02.2018 | Reklamní energy drink je originální a neotřelý dárek pro mnoho příležitostí.
 

Reklamní trička s grafickým motivem na míru

03.11.2017 | Pro společnost Ostravské vodárny a kanalizace a. s. jsme zhotovili reklamní trička ke Dni vody. Grafický návrh triček je zhotoven na míru na základě sloganu "Žijeme vodou".
 

Vydali jsme knihu autorských fotografií Martina Straky

14.06.2017 | Rádi bychom Vás upozornili na jedinečnou knihu fotografií Martina Straky s názvem "Když fotoreportér musí", která vznikla ve spolupráci s našim grafickým studiem a společností Walk Velding CZ.
 

Internetové stránky
GS Caltex Czech

31.12.2016 | Spustili jsme nového internetové stránky společnosti GS CALTEX CZECH. Stránky jsou postavené na redakčním systému pro kompletní správu obsahu stránek.
 
 
Další novinky