Jednotný vizuální styl je způsobem komunikace společnosti s veřejností, obchodními partnery a pracovníky uvnitř organizace. Podoba jednotného vizuálního stylu (Corporate Identity) vychází z vystupování a chování společnosti navenek a spoluvytváří její jedinečnou identitu.
Dobrý jednotný vizuální styl pak vhodně doplňuje a podporuje image společnosti a demonstruje její serióznost a stabilitu, zvyšuje obecné povědomí o firmě a vyvolává u veřejnosti a obchodních partnerů pocit důvěryhodnosti. Naopak firemní image, která je zmatená, nepořádná a roztříštěná může firmu navenek poškodit. Zjednodušeně řečeno – jednotný vizuální styl je souhrn pocitů veřejnosti ve vztahu k dané organizaci nebo firmě. Image a pocity se tvoří pomocí smyslů. Zrak, čich, chuť, sluch nebo hmat vyvolávají pocity vzniklé v důsledku používání produktů, péče o zákazníka, firemního prostředí nebo vystupování zaměstnanců.
Jednotný vizuální styl – Corporate Identity zahrnuje celou škálu pocitů od vizuálních vjemů (firemní logo, hlavičkový papír, vizitka, leták, katalog, výroční zpráva, vzhled obchodu nebo sídla firmy) až po finální dojem z daného výrobku nebo služby. Firemní image je výsledkem všeho, co společnost dělá anebo i nedělá.
Základními prvky jednotného vizuálního stylu společnosti by měla být hlavně grafická podoba značky, jednotný typ písma, barevnost a doplňkové prvky vizuálního stylu. Jejich podobu a užití kodifikuje grafický manuál.
Pro více informací nebo cenovou kalkulaci nás neváhejte kontaktovat.