Grafický manuál - manuál jednotného vizuálního stylu

Manuál jednotného vizuálního stylu je souborem závazných předpisů, příkladů a doporučení, jak postupovat při aplikaci prvků jednotného vizuálního stylu. Grafický manuál může obsahovat kromě správných aplikací i ukázky zakázaných variant značky, logotypu. Uvedené zakázané varianty však nevyčerpávají všechny možnosti nesprávného užití, ale uvádějí jen některé příklady, které odporují pravidlům typografie nebo narušují estetické vnímání jednotného vizuálního stylu – Corporate Identity. V tomto smyslu má grafický manuál charakter závazného předpisu při tvorbě, výrobě a užívání manuálem definovaného vizuálního stylu - Corporate Identity.
 


Grafický manuál obsahuje definici užití logotypu v praxi, definici barevnosti logotypu přímými barvami Pantone, dále barvami CMYK (např. pro ofsetový tisk) a RGB (pro internet). Součástí grafického manuálu je i definice barevných fólií pro použití v řezané reklamě.

Užití logotypu (značky) je grafickým manuálem definováno v základním provedení, dále pak užití na tmavém podkladu, v jednobarevné, černobílé a šedoškálové variantě. Součástí grafického manuálu jsou pak jednotlivé prvky vizuálního stylu. V základní verzi manuálu je to pět prvků vizuálního stylu jako například vizitka, hlavičkový papír, razítko, dopisní obálka a emailová zpráva. Obsah manuálu je definován vždy na základě konkrétní dohody se zákazníkem a je možné jej měnit.
 


Standardní grafický manuál nabízený naší společností zahrnuje cca dvacet prvků vizuálního stylu – Corporate Identity. Rozsah manuálu a jeho pojetí je oproti základní variantě rozsáhlejší. Obsah manuálu je definován opět na základě konkrétní dohody se zákazníkem a je možné jej měnit. Manuál může například definovat pracovní oblečení, polepy automobilů, označení sídla firmy, informační systém, reklamní předměty, firemní tiskoviny apod.

Pro více informací nebo cenovou kalkulaci nás neváhejte kontaktovat.

Více referencí
 

 

 

Rychlý kontakt

 

Reklamní energy drinky za skvělé ceny!!!

12.02.2018 | Reklamní energy drink je originální a neotřelý dárek pro mnoho příležitostí.
 

Reklamní trička s grafickým motivem na míru

03.11.2017 | Pro společnost Ostravské vodárny a kanalizace a. s. jsme zhotovili reklamní trička ke Dni vody. Grafický návrh triček je zhotoven na míru na základě sloganu "Žijeme vodou".
 

Vydali jsme knihu autorských fotografií Martina Straky

14.06.2017 | Rádi bychom Vás upozornili na jedinečnou knihu fotografií Martina Straky s názvem "Když fotoreportér musí", která vznikla ve spolupráci s našim grafickým studiem a společností Walk Velding CZ.
 

Internetové stránky
GS Caltex Czech

31.12.2016 | Spustili jsme nového internetové stránky společnosti GS CALTEX CZECH. Stránky jsou postavené na redakčním systému pro kompletní správu obsahu stránek.
 
 
Další novinky