Manuál jednotného vizuálního stylu je souborem závazných předpisů, příkladů a doporučení, jak postupovat při aplikaci prvků jednotného vizuálního stylu. Grafický manuál může obsahovat kromě správných aplikací i ukázky zakázaných variant značky, logotypu. Uvedené zakázané varianty však nevyčerpávají všechny možnosti nesprávného užití, ale uvádějí jen některé příklady, které odporují pravidlům typografie nebo narušují estetické vnímání jednotného vizuálního stylu – Corporate Identity. V tomto smyslu má grafický manuál charakter závazného předpisu při tvorbě, výrobě a užívání manuálem definovaného vizuálního stylu - Corporate Identity.
Grafický manuál obsahuje definici užití logotypu v praxi, definici barevnosti logotypu přímými barvami Pantone, dále barvami CMYK (např. pro ofsetový tisk) a RGB (pro internet). Součástí grafického manuálu je i definice barevných fólií pro použití v řezané reklamě.
Užití logotypu (značky) je grafickým manuálem definováno v základním provedení, dále pak užití na tmavém podkladu, v jednobarevné, černobílé a šedoškálové variantě. Součástí grafického manuálu jsou pak jednotlivé prvky vizuálního stylu. V základní verzi manuálu je to pět prvků vizuálního stylu jako například vizitka, hlavičkový papír, razítko, dopisní obálka a emailová zpráva. Obsah manuálu je definován vždy na základě konkrétní dohody se zákazníkem a je možné jej měnit.
Standardní grafický manuál nabízený naší společností zahrnuje cca dvacet prvků vizuálního stylu – Corporate Identity. Rozsah manuálu a jeho pojetí je oproti základní variantě rozsáhlejší. Obsah manuálu je definován opět na základě konkrétní dohody se zákazníkem a je možné jej měnit. Manuál může například definovat pracovní oblečení, polepy automobilů, označení sídla firmy, informační systém, reklamní předměty, firemní tiskoviny apod.
Pro více informací nebo cenovou kalkulaci nás neváhejte kontaktovat.