Balení a obaly hrají již několik staletí velmi důležitou úlohu, ale důraz na design obalu do příliš daleké historie nesahá. Obalový design vznikal někdy na začátku minulého století a větší důraz na vzhled obalu začal být kladen až v době nástupu supermarketů někdy na začátku šedesátých let minulého století. Tehdy se poprvé objevila nutnost toho, co nám dnes přijde jako samozřejmost a to požadavek, aby obal výrobku prodával.
Prodej potravin tento přístup odstartoval a dnes se obalový design používá v mnohem větší míře a pro daleko širší sortiment. Design obalů je dnes velice důležitý i proto, že mnoho prodavačů bylo dnes nahrazeno samoobslužným systémem a to nejen v supermarketech, ale také na internetu. Pokud si na internetu kupujeme nový výrobek, tak vzhled obalu hraje velice významnou roli tzv. „tichého prodavače“. Lidé také rádi důvěřují prověřeným značkám a zaběhlým standardům. Například nejlépe se prodává aviváž modré barvy, protože je mezi lidmi nejrozšířenější a jsou na ni zvyklí. Aviváže s obalem v červené barvě se prodá mizivé procento. Oproti tomu kečup zákazníci v červeném obalu očekávají, modrý obal je překvapí a vzbuzuje prvotní nedůvěru.
Pro více informací nebo cenovou kalkulaci nás neváhejte kontaktovat.