Naše reklamní studio obsadilo 19. místo v soutěží CZECH TOP 100 – nejlepší výroční zprávy české republiky s výroční zprávou Ostravských vodáren a kanalizací za rok 2009. Podařilo se nám se prosadit mezi velkou konkurencí výročních zpráv firem jako například Čepro, Lesy české republiky, ŠkoFin, Philip Morris nebo Cetelem.
Celková koncepce Výroční zprávy vychází ze sloganu “Voda jako každodenní součást života“. Grafický návrh Výroční zprávy je postaven na několika vzájemně propojených faktorech. Jednotlivé předěly zobrazují vodu, jak se s ní každodenně potkáváme. Ať je to při práci na zahradě, při mytí rukou nebo když dostaneme žízeň a chceme se napít čisté pramenité vody.
Obálku pak tvoří mozaika každodenních momentů života spojených s vodou. Stejný motiv se pak objevuje na cd, které je nedílnou součástí Výroční zprávy. Hlavní důraz je kladen na jednoduchost a čistotu celé tiskoviny.Jednotlivé prvky grafiky v kombinaci s barevností tvoří dohromady konzistentní celek.
Fotografie zachycující vodu v běžném životě jsme čerpali z fotobanky. Typografie je postavena na moderním bezpatkovém písmu ve dvousloupcové sazbě, která nám přišla vhodná vzhledem k dvojjazyčnosti výroční zprávy. Taktéž barevné odlišení jednotlivých jazyků působí dobře v celkové čistotě grafiky.