Reklamní a dárkové předměty podporují vztahy s obchodními partnery, odběrateli nebo klíčovými zákazníky. Jsou charakteristické zejména svojí schopností motivovat obchodní partnery pro další spolupráci. Také je možno jejich pomocí poděkovat za projevenou náklonnost dotyčné firmě. U takových případů je vhodné na dárek umístit pouze značku či logo společnosti, se kterou partner spolupracuje. Prostřednictvím dárkových předmětů probíhá komunikace mezi různými subjekty, využívají se prakticky v každém typu organizace.
Reklamní předměty mohou mít různý charakter. Nejběžnější je výběr z nabídky katalogového zboží, která je velice široká. Druhou možností je zhotovení reklamního předmětu na míru. A jaké jsou nejoblíbenější? Měřítko oblíbenosti je zde vyjádřeno především komunikačním cílem a cílovou skupinou. Komunikační cíl specifikuje samotný charakter a frekvenci obdarovávání. Cílová skupina určuje především typ dárku a jeho cenovou hladinu. Pro kategorii dárkových předmětů se na trhu častěji využívají předměty na rozhraní nižší až střední cenové úrovně.
Mezi nejoblíbenější reklamní a dárkové předměty v nižší cenové hladině pak patří hlavně ty s určitou užitnou hodnotou. V poslední době jsou velice oblíbené praktické reklamní předměty jako jsou vlhčené ubrousky, papírové kapesníky, vonné svíce, aroma visačky do auta nebo různé reklamní vitamíny, čaje, kávy a jiné pochutiny jako čokolády, bonbóny nebo energetické nápoje. Ve střední cenové hladině se pak těší velké oblibě reklamní vína a destiláty v dárkovém setu se skleničkami nebo doutníkem. Velice oblíbené jsou také reklamní flashové disky.
V naší nabídce naleznete široký sortiment reklamních a dárkových předmětů. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.