Redesign logotypu inSPORTline

28.05.2013

Pro zavedenou českou značku fitness a sportovního vybavení inSPORTline jsme vytvořili grafický návrh redesignu stávajícího logotypu.

Předmětem soutěže bylo navrhnout jednotný vizuální styl, jehož základem bude značka a logotyp pro zavedenou českou značku fitness a sportovního vybavení inSPORTline. Značka i logotyp budou používány dohromady, značka bude pozdeji po zažití používána v menší míře také samostatně. Zadavatel očekává, že nový návrh naváže na podobu současného loga a vtiskne ji svěží a moderní tvář. Veliký důraz je kladen v požadavku na čitelnost a srozumitelnost. Nová značka a logotyp by měly ctít barvy inSPORTline vizuální identity, která se opírá především o červenou s bílou či červenou s černou. Náš návrh postoupil do užšího výběru, ale bohužel nezvítězil. 

redesign logotypu inSPORTline

tiskoviny

polep auta


Více referencí
 

 

 

Rychlý kontakt

 

Reklamní energy drinky za skvělé ceny!!!

01.12.2020 | Reklamní energy drink je originální a neotřelý dárek pro mnoho příležitostí.
 

Reklamní trička s grafickým motivem na míru

11.11.2020 | Pro společnost Ostravské vodárny a kanalizace a. s. jsme zhotovili reklamní trička ke Dni vody. Grafický návrh triček je zhotoven na míru na základě sloganu "Žijeme vodou".
 

Vydali jsme knihu autorských fotografií Martina Straky

30.06.2020 | Rádi bychom Vás upozornili na jedinečnou knihu fotografií Martina Straky s názvem "Když fotoreportér musí", která vznikla ve spolupráci s našim grafickým studiem a společností Walk Velding CZ.
 

Internetové stránky
GS Caltex Czech

19.12.2019 | Spustili jsme nového internetové stránky společnosti GS CALTEX CZECH. Stránky jsou postavené na redakčním systému pro kompletní správu obsahu stránek.
 
 
Další novinky